Kariera

Proces rekrutacji

1

Wybranie ofert pracy

Pierwszym krokiem w procesie rekrutacji jest wybranie
oferty pracy dopasowanej do Twoich kompetencji.

2

Złożenie aplikacji

Następnie wyślij formularz zgłoszeniowy i dołącz do niego
swoje CV.

3

Przeanalizowanie dokumentów

Kolejnym krokiem jest analiza dokumentów przez naszych rekruterów. Na ich podstawie zostają wybrani kandydaci,  którzy spełniają określone wymagania. Rekruterzy telefonicznie poinformują Cię o terminie spotkania.

4

Rozmowa kwalifikacyjna

Kolejnym krokiem jest rozmowa kwalifikacyjna z naszymi rekruterami. Omawiamy Twoją wiedzę i umiejętności przedstawione w CV.

5

Umowa

Ostatnim krokiem w procesie rekrutacji, jest ustalenie warunków i oczekiwań dotyczącą pracy i podpisanie umowy o pracę.

Ścieżka Kariery dla młodych!

Nasza firma znając zapotrzebowanie rynku wyszła naprzeciw młodych pracowników i przeprowadza program „Ścieżka Kariery”. Przychodząc do Nas nie musisz od razu podejmować decyzji na jakim stanowisku chcesz pracować. Dajemy możliwość przepracowania na 3 różnych stanowiskach zanim wybierzesz te odpowiednie. To ogromna szansa na sprawdzenie swoich umiejętności i dowiedzenia się w czym jesteś najlepszy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my odezwiemy się do Ciebie.

 

Dołącz do Nas!

Formularz kontaktowy
ZAŁĄCZ CV
Usuń

ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ

tablet kopia